Thursday 13 March 2014

SHAKLEE : Omega Guard

KELEBIHAN DAN KHASIAT OMEGA GUARD 

1. Asid Lemak- omega -3 merupakan asid lemak yang penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. kita perlu mengambilnya dari makanan. omega 3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukar kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan. Omega 3 membantu rembesan prostaglandin dengan lebih berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yang timbul daripada andropos. ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah-merahan.

2. Mencegah penyakit saluran darah dan strok - DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu, ia efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolestrol , menghindarkan pembekuan darahdi dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolesterol LDL , mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis , myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

3. Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran , mencegah penyakit Alzheimer , memelihara penglihatan dan pendengaran, dan , mencegah migraine .Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega -3EPA dan HDA.

4. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru . mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) dan penyakit buah pinggang.

5. Menentang kanser - kajian telah menunjukkan bahawa Omega -3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih effektif.

6. Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) - Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. oleh itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis , memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective.

7. Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan- Kajian telah membuktikan bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety) neurasthemia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.

MENGAPA OMEGA GUARD SHAKLEE LAIN DARI YANG LAIN?

1. Minyak ikan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, herring dan anchovies) Semua ikan ini mempunyai low mercury level.

2. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA dan terbaik berbanding jenama lain.

3. Ia tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik tetapi dihasilkan dari ikan itu sendiri

4. Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

5. Omega Guard Shaklee adalah satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

6. Omegaguard Shaklee proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB

7. dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal dan berteknologi terkini
8. Bersifat anti-Freeze, meskipun telah diletakkan didalam peti sejuk, ia tetap tidak membeku











Best Price guaranteed. PM / SMS Fhara @ 013-207 0407 to order. Ready stocks available. COD to Kota Damansara, PJ, Sg Besar & Beranang. Poslaju to Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak.

No comments:

Post a Comment

Silalah beri comment anda. Sebarang pertanyaan mengenai produk dan order amatlah dialu-alukan. Terima kasih.