Sunday 21 September 2014

SHAKLEE : Vivix and Collagen... I LUV IT!


VIVIX COLLAGEN

Topik perkongsian hari ini mengenai VIVIX dan Collagen. Nak tau kenapa? Sebab, pada saya cuma tinggal satu peket je. Harus order lagi ni. Saya sungguh sukakan Collagen Vivix. Diminum diawal pagi sebelum sarapan. Memang terbaik. 

Saya nak order lagi. Satu kotak Collagen stock untuk sebulan. 

Beli 6 kotak untuk 6 bulan. 

September ni, offer terbaik. Beli 6 free 1.
Saya mesti dapatkannya.

Kawan kawan pun mahu juga? Jom kita sama sama dapatkannya.

Saya pakai/guna/makan Collagen Vivix
Saya share pengalaman saya disini
Agar kawan kawan mengerti yang saya bukan hanya merekacipta cerita... Saya rasai sendiri perbezaannya.

I LUV IT








=========================================


Salah satu kelebihan Shaklee Collagen Powder yang membezakannya dengan produk kolagen di luar sana ialah saiz molekular kolagen yang SANGAT ringan sekitar 1,000 Dalton je, zup zap terus serap masuk ke badan. 

Biasanya produk lain ada yang mencecah sampai 30,000 Dalton! Membazir je makan. Tak serap, terus jadi poops.... whoopsidaisy! 







Oleh yang demikian kesan pengambilannya akan dirasai dalam masa yang cepat. 


Hilang sakit tapak kaki, betis dan peha
Hilang sakit kepala
Hilang sakit gusi

Alhamdulillah, dengan izin Allah jugalah ikhtiarku berjaya. 

:)


No comments:

Post a Comment

Silalah beri comment anda. Sebarang pertanyaan mengenai produk dan order amatlah dialu-alukan. Terima kasih.